Prekių grąžinimo sąlygos

  • PREKIŲ GRĄŽINIMAS

    Šios grąžinimo taisyklės galioja tik perkant internetu. Kitu atveju reikia kreiptis į tą parduotuvę, kurioje įsigijote norimą grąžinti prekę.

    Elektroninėje parduotuvėje agbatai.lt įsigytas prekes grąžinti galima:

    1) Į artimiausią fizinę „A&G BATAI”, ‘’RIEKER” ar “NICOLO FERRETTI’’ parduotuvę, priklausomai, kurio prekės ženklo prekę įsigijote. Norimą grąžinti prekę atneškite į Jums patogiausią fizinę parduotuvę, kartu turėkite PVM sąskaitą faktūrą bei užpildytą grąžinimo formą kurioje nurodomi: užsakymo numeris, pagal kurį buvo įsigytą prekė, banko sąskaita, į kurią bus grąžinti pinigai. Fizinėje parduotuvėje pinigai Jums nebus grąžinti grynaisiais. Jums reikės palikti prekę ir užpildytą grąžinimo formą parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 darbo dienų.

    2) Siuntimas per kurjerį. Norėdami grąžinti prekę per kurjerį, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu agbatai@ageseta.com arba telefonu +37062030054, kad paaiškintumėte grąžinimo priežastį, informaciją apie originalų užsakymą ir tai, ar norite susigrąžinti pinigus, ar keisti pačią prekę. Grąžindami prekes per kurjerį, turėsite užpildyti grąžinimo formą ir įdėti kartu su grąžinama preke. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, tos pačios komplektacijos . Grąžinamos prekės turi būti saugiai supakuotos, kad siuntimo metu nebūtų pažeistos. Prekes grąžinti būtina „SIUNTĖJO“ adresu, kuris buvo nurodytas ant gautos siuntos. Kurjerio paslaugas apmokate savo lėšomis. Kai gausime ir patikrinsime grąžinamą prekę, atsiųsime jums el. laišką, kuriame pranešime, kad gavome jūsų grąžintą prekę ir ar jūsų grąžinimo ar keitimo prašymas buvo patvirtintas.  

    Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų, jei:
    - grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
    - prekė yra nenaudota;
    - prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
    - grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas - PVM sąskaita faktūra.

    Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę atliekamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.
    Įsipareigojame grąžinti sumokėtus pinigus arba pakeisti prekę nauja, jei netinkama prekės kokybė atsirado dėl gamintojo kaltės.

    Mes savo ruoštu prieš priimdami sprendimą dėl pinigų grąžinimo įvertinsime prekę, ar tai buvo gamyklinis brokas, ar tiesiog natūralus nusidėvėjimas. Tai gali būi atliekama tiek mūsų įmonės ekspertų, tiek ir nepriklausomų ekspertų.

    Garantija netaikoma jei prekė buvo pažeista mechaniškai. Taip pat jei avalynė buvo nešiota ne pagal sezoną. Avalynės apdailos detalėms – akmenėliams, sagtelėms, vidpadžiams, raišteliams, pakaloms. 

    Jei prekės pirktos fizinėse parduotuvėse, dėl visų klausimų pirkėjai turėtų kreiptis į tas fizines parduotuves, kuriose įsigijo prekes.

     


    PINIGŲ GRĄŽINIMAS


    Jei prekė grąžinama į parduotuvę, pinigai pervedami į jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 darbo dienų.

    Jei Jūsų grąžinamos prekės pristatomos kurjerio pagalba, mūsų darbuotojai per 14 darbo dienų įvertina ar buvo laikomasis aukščiau išdėstytų sąlygų ir pinigai pervedami į nurodytą banko sąskaitą. Jei grąžinimo sąlygos bus pažeistos, pinigai nebus grąžinami.

    Jei GAUTAS ne tas produktas, kurį klientas užsakė, prašome iškarto informuoti elektroniniu paštu - agbatai@ageseta.com. Įsipareigojame kuo greičiau pakeisti tokią prekę į tinkamą ir apmokėti visas siuntimo išlaidas arba, klientui reikalaujant, grąžinti pinigus per 14 darbo dienų. 

    Pinigai už pristatymą nėra grąžinami.